Wednesday, October 7, 2009

I Miss The Moment of Student Life

I realize now that working life feel not so good. I really miss the moment of student life. Dulu masa belajar rasa tak sabar nak abis belajar..Nak keja & nak dpt duit sendiri. Tp rupanya tak seronok n enjoy langsung masuk ke dunia pekerjaan ni. Masa belajar tension kejap jer tp bler keja ni tensen memanjang. huhu. Feel regret lorr when in Uitm tak belajar bersungguh-sungguh & not appreciate time sebaik mungkin. assignment buat sambil lewa, ponteng kelas, tak bagi tumpuan masa lecture, test buat main2...huhu. If i could turn back the time, I will use that opportunity as best as i can. I miss my roomiest - ayda, cik b, era, kak dyl and other my classmates - Ken, Kak Azie, Cuak, Azwa, Ina, Haikal dll. Rindu la lepak lepas kelas kat kedai kopi, pakli, old town, sacc and at sec 7. Rindu nak pi karaoke..huhahuha, gelak2, shopping, jalan2 dgn uol...Rindu nak buat discussion untuk assignment & presentation. Rindu nak gossiping...Uol cheer up my life. I feel really happy and enjoyable that time. I know semua tuh tak buleh jadi macam dulu balik..All already have their own life and own route..Life must go on. We have to accept eventhough it's hard. I miss u guys so much. take care. All the memories will be always in my heart & my mind. I will never forget it! All the best in whateva uol doing yah..mmmuuahh..xoxo.

No comments: